ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
سلام دوستان
چنانچه می خواهید با در بحث مدیریت رضایت مشتری از مدل کانو استفاده کنید وبا شبکه محصول سالم (شمس) آشنا بشوید
این ویدئو را ببینید
رضایتمندی مشتریان و مدل کانو
میهمان محترم جلسه دورهمی یکشنبه این هفته DQS Club، جناب آقای دکتر شایسته هستند که در موضوع رضایتمندی مشتریان و مدل کانو پاسخگوی حاضرین در جلسه 11 مهرماه 1400 خواهند بود.
معرفی موسسات آموزشی برتر (1)
“آموزش، رشد و نِمُو به این معنی نیست که شما در وهله اول نادان بوده اید!
به این معنی ست که شما به قدری باهوش و متفکر هستید که می دانید هنوز کلی چیزی برای یادگرفتن وجود دارد”
دسترسی به اطلاعات صحیح و تصمیم گیری های درست و عقلایی یکی از شروط مهم موفقیت در هر کسب وکاری است. به جرأت می توان گفت یکی از ضعف های بزرگ امروز در حوزه توسعه در ایران، عدم دسترسی به “آموزش های کاربردی و تخصصی” است. ما در دپارتمان یادگیری و بهبود عملکرد موسسه نمو با شاخص هایی که تعریف کرده ایم سعی در محقق نمودن این مهم در حوزه آموزش سازمانی داشته ایم.