وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده
وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده

مدیریت رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو

سلام دوستان

چنانچه می خواهید با در بحث مدیریت رضایت مشتری از مدل کانو استفاده کنید وبا شبکه محصول سالم (شمس) آشنا بشوید

  این ویدئو را ببینید

رضایتمندی مشتریان و مدل کانو

میهمان محترم جلسه دورهمی یکشنبه این هفته DQS Club، جناب آقای دکتر شایسته هستند که در موضوع رضایتمندی مشتریان و مدل کانو پاسخگوی حاضرین در جلسه 11 مهرماه 1400 خواهند بود.

https://www.aparat.com/v/f59ygt5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد