وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده
وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده

«قرار در قعر» راهی نوفل‌لوشاتو شد

نمایش «قرار در قعر» به نویسندگی و کارگردانی وحید خدابنده‌لو از هشتم خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.  
به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نمایش «قرار در قعر» به نویسندگی و کارگردانی وحید خدابنده‌لو و تهیه‌کنندگی امیرحسین خاوری از هشتم تا بیست‌ویکم خرداد، ساعت ۱۸ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

در این نمایش محمدامین علی‌آبادی، سیدمحمد‌امین قریشی، امیر کاوه، علی عبدی، سارینا مهدی‌نژاد، مائده گل‌علی‌پور، زهرا صفری، نفس نیکنامی و مهسا سعید به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شیطان پس از اسارت روح چهل زن سرانجام همسر خود را برگزیده اما مانعی وجود دارد. شیطان برای وصلتش باید…»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به صنم امیری و صیا خیراللهی (دستیاران کارگردان)، محمد عباسی (مدیر صحنه)، مهدیه کلیشادی (سرپرست صحنه)، امیررضا شاهنده و امیرشایان شایگان (دستیاران صحنه)، عرفان جوادی شکرو (آهنگساز)، مریم سوری (مجری صدا)،
 مهدی شایسته (طراح صحنه)،
 بیتا مختارزاده (دستیار طراح صحنه)، دیهیم صمدی (طراح لباس)، علی ذوالفقاری (طراح نور)، زهرا طحان (مجری نور)، صبا ابراهیم کنی (گریمور)، عسل بیتا، پانته‌آ اصلانی و عسل نائینی (مجری گریم)،
 مهدی شایسته (سرپرست ساخت دکور)،
 امیرشایان شایگان (مسئول ساخت دکور)، سینا فکری (عکاس)، ملینا منصوری (طراح پوستر)،  ملینا منصوری و آرش برائی‌نژاد (گرافیست)، نگار امیری (مدیر رسانه)، امیرحسین خاوری، مریم سوری، امیرعباس رحیمی و عاطفه توده خرمن (تبلیغات) از عوامل این اجرا هستند. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.
https://www.tiwall.com/p/gharar7
عکس نمایش قرار در قعر

تحریم برای هر برندی ترسناک نیست!

تحریم برای هر برندی ترسناک نیست!
 
تحریم برند موضع‌گیری جامعه برای انتقال پیامی محکم و شفاف است: 
ما راضی نیستیم.
 این نارضایتی می‌تواند دربارهٔ مسائل مختلف از جمله سیاسی، قیمت‌گذاری یا حتی کیفیت خدمات باشد.
وقتی پای دلایل سیاسی یا اعتقادی وسط باشد، برندها با ۲ گروه حامی و مخالف طرف‌اند؛ مثلاً همین Bud Light برای جذب نسل جوان کاری کرد که محافظه‌کارها عصبانی شدند.
چرا حالا قرار است از این برند درس بگیریم؟ چون طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود تاثیر تحریم زودگذر باشد و فروش چندان صدمه نبیند؛ 
ولی در عمل اتفاق دیگری افتاد: کاهش فروش پس از تحریم ۸ ماه ادامه داشت؛
آن هم ۳۲ درصد! 
ادامه مطلب ...