سرفصل های توانایی بازاریابی و افزایش فروش سازمانیمدرس: سیدمحمودرضا شایسته
تعریف بازاریابی و فروش حرفه ای چیست؟اصول بازاریابیتکنیکهای بازاریابیمذاکره در بازاریابینیازهای مشتری و مشتری مداری فرق بازاریابی با فروشآموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای هدف فروش چگونه تعیین می شود؟ استـرا تژی فـروش رمز موفقیت یک برنامه فروشاصول مذارکره در بازاریابی وفروش موفقدو نوع فروشندگی: فروش به افراد / فروش به سازمانها و کسب و کارهافروشنده موفق چه ویژگی هایی دارد؟فروشنده موفق باید در چه زمینههایی دانش داشته باشد؟قیف فروش یا Sales Funnel چیست؟روانشناسی و هوش هیجانی در فروشمشتری یابی و جستجوی سرنخ در فروش انواع مشتریشناسایی نیاز مشتریاز فناوری و CRM و باشگاه مشتریان برای افزایش فروش استفاده کنیدطرز برخورد مناسب و ارتباط موثر با مشتری؛خلق داستان برای فروش محصول؛تیم فروشتان را دریابیدفروش حضوری ؛ آموزش بازاریابی حضوری در قالب چند نکتهرسیدگی به اعتراض کارایی و اندازهگیری در فروش مذاکره فروش وظایف مدیر فروش جذب و آموزش فروشندگانشغل فروشندگی ؛ فروشنده برونگرا موفقتر است یا فروشنده درونگرا؟ نظارت بر فروش نظریه آیداس AIDAS
نحوه کنترل زبان بدن در فروشتبلیغات در فروش
اتمام فروش یا ادامه بازاریابی
برای برگزاری جلسه در سازمان با اعطای گواهینامه معتبر از مراکز مختلف آموزشی با مدرس تماس حاصل فرمایید9121578482