برایان تریسی، یکی از سخنرانان برجسته ی آمریکایی در زمینه ی تجارت، بازاریابی و پیشرفت فردی و غیر فردی است. او سالانه برای ۲۵۰ هزار مخاطب خود درباره ی موضوعات مختلف از جمله موفقیت فردی، ریاست، کارآیی اجرایی، خلاقیت و فروش سخنرانی میکند. کتاب هایی که تریسی تالیف کرده است، همواره از پرفروش ترین کتاب های سال بوده و مورد اقبال اقشار بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. او بیش از ۴۰ جلد کتاب تالیف و بیش از ۳۵۰ نوار صوتی و تصویری تولید کرده است.
بیشتر آثار برایان تریسی به زبان های دیگر ترجمه شده اند و در ۵۲ کشور مورد استفاده قرار میگیرند. در این مطلب قصد داریم یکی دیگر از کتاب های بسیار موثر و آموزنده ی تریسی را برای دانلود شما مخاطبان ام ال مارکتینگ قرار دهیم.
کتاب قدرت بیان تریسی کتابی کامل در زمینه ی هرآنچه که برای ارتباطات کلامی خود نیازمندید می باشد. در این کتاب به اصول مهم سخنرانی، نحوه ی ارتباط با دیگران و تاثیر گذاری بر آنها، انجام سخنرانی های ترغیب کننده ی تجاری که از عوامل مهم در موفقیت در کسب و کار است و بسیاری مطالب مهم و حیاتی دیگر پرداخته خواهد شد. به عبارت دیگر در این کتاب شما می آموزید:
- جلوی مخطابان با اعتماد به نفس، خوش بین و راحت باشید
- از همان ابتدای خسرناین توجه مخاطبان را جلب کنید
- برای مشارکت دادن شنوندگان از زبان بدن، ابزار و تکنیکهای صوتی استفاده کنید
- به صورت یکنواخت از نکتهای به نکته دیگر اشاره کنید
- از شوخ طبعی، داستان، نقل قول و سوالات با مهارت استفاده کنید
- تردید مخاطبان را از بین ببرید
- سخنرانی را با اقتدار تمام کنید
تحسین کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی
اگر میخواهید سخنران برجسته و قابل توجهی باشید، باید بهترین بهترینها را مطالعه کنید. برایان تریسی، ستاره بزرگی در حرفه سخنرانی است. باید ایده های او را مطالعه کنید، زیرا او مرحله به مرحله به شما میآموزد در حرفه سخنرانی از هیچ جا به همه جا برسید. هیچ کس نمیتواند این کار را مثل برایان انجام دهد.
فهرست فصل های کتاب بدین شرح می باشد:
مقدمه – حرف بزن تا برنده شوی
فصل اول – هنر صحبت کردن و فن بلاغت
فصل دوم – برنامه ریزی و آمادگی تسهیل شده است
فصل سوم – اعتماد به نفس و تسلط ذهنی؛ از بین بردن ترس از صحبت کردن میان جمع
فصل چهارم – در برخورد با همه مخاطبان، قوی باشید
فصل پنجم – تسلط بر سخنرانی در گروههای کوچک
فصل ششم – تسلط در جلسات و مذاکرات در گروههای کوچک
فصل هفتم – تلسط به تریبون؛ تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان زیاد
فصل هشتم – تسلط صوتی؛ تکنیکهای قوی صدا
فصل نهم – ترفندهای تجارت؛ تکنیکهای سخنران برتر
فصل دهم – کنترل محیط
فصل یازدهم – سخنرانی را با موفقیت تمام کنید؛ مخاطبان را مشتاق رها کنید
فصل دوازدهم – سخرنانیهای ترغیب کننده تجاری