وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده
وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده

حفظ ابرو

شخصی بعد از نماز در بلندگو گفت:

 آهای مردم همگی گوش کنید!


میخواهم کسی را به شما معرفی کنم

که قبلا دزد بوده، مشروب و مواد مخدر

مصرف میکرده، زناکار و خلافکار بوده و هیچ

گناهی نیست که مرتکب نشده باشه

ولی اکنون خدا او را هدایت کرده

و همه چیز را کنار گذاشته است..


بعد گفت: بیا احمد جان بلندگو را بگیر

و خودت برای مردم تعریف کن که چطور توبه کردی!


احمد آمد و بلندگو را گرفت و گفت:

مردم من یک عمر دزدی میکردم،معصیت میکردم،مال حروم میخوردم

خدا آبرویم را نبرد!

اما از وقتی که توبه کردم این ملا هیچ کجا برای من آبرو نگذاشته است!


نظرات 1 + ارسال نظر
سین جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 20:51

سلام
از اینکه مطالب خوبی برای وبلاگتون انتخاب می کنید تشکر می کنم ولی متأسفانه اکثر پستها فاقد نوشتار هستند. احتمالاً زمان ذخیره سازی مشکلی پیش میاد. امیدوارم این مشکل رفع بشه

سلام متشکر از اظهار لطفتون
له ظاهرا مشکلی پیش امده که باید بعض از پستها را اصلاح کنم
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد