وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده
وبلاگ آموزشی استاد شایسته

وبلاگ آموزشی استاد شایسته

انتخابی از مطالب و داستانهای آموزنده درباره مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، موفقیت ، سلامت؛ و نظرات شخصی نویسنده

آیا می‌خواهید لندینگ پیج بهتری داشته باشید؟

اگر کمی جست‌وجو کنید یا حتی مثل یکی از دوستان ما به‌جای گوگل به سراغ ChatGPT بروید، 

نکات، اصول و چک‌لیست طراحی لندینگ پیج تاثیرگذار و قانع‌کننده را پیدا می‌کنید؛

 ولی امروز می‌خواهم در این یادداشت، ۵ نکته را بگویم که کمتر به آن اشاره و توجه می‌شود.

چون به آن‌ها اشاره نمی‌شود، به این معنا نیست که اهمیت ندارند! بلکه پیاده‌کردن آن‌ها نرخ تبدیل لندینگ را حسابی تکان می‌دهد.

اول از همه: ۱ درصد بزرگتر از ۹۹ درصد است!

۵ میلیارد آدم از اینترنت استفاده می‌کنند؛ ولی هیچ شرکتی ۵ میلیارد مشتری ندارد!

بله، همه تلاش می‌کنیم تعداد مشتریان خودمان را بالا ببریم؛ ولی تلاش برای رسیدن به همه در نهایت به هیچ ختم می‌شود. 

 

هرچیزی که می‌فروشید، زندگی مردم را راحت‌تر، مطلوب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. 

شما می‌توانید خدمات بازاریابی، یک جفت کفش، رمان عاشقانه، کباب و حتی یک رژیم غذایی برای کاهش وزن بفروشید؛ 

در آخر، زندگی مشتری لذت‌بخش‌تر می‌شود.

پس بیاییم در تمام صفحه‌های فرود بنویسیم:       ما زندگی شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنیم!

با اینکه همه همین را می‌خواهند، کسی به این جمله توجه نمی‌کند و می‌رود سراغ صفحهٔ فرد بعدی!‌ 

شما فیلتری برای حذف ۹۹ درصد افراد نیاز دارید؛ در آخر ۱ درصدی بماند که شما برای آن‌ها فعالیت می‌کنید.

وقتی پیشنهادتان را برای همان ۱ درصد واضح و مشخص کنید، آن‌ها به پیشنهادتان نگاه می‌کنند و احساس می‌کنند که برای آن‌ها ساخته شده‌اید!

«دیدار» نمونهٔ خوبی است.

 آن‌ها نه آمدند بنویسند «ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم»

 و نه به یک عبارت مثل «ما با نرم‌افزار CRM به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم» بسنده کردند.

خیلی واضح و مستقیم به کمکی که می‌کنند، اشاره کردند:

 افزایش و تسریع فروش

پونیشا هم در بازطراحی سایت خود، از عبارت «انجام باکیفیت پروژه شما» 

در صفحهٔ اصلی  استفاده کرده است تا به مخاطب بگوید چطور به  او کمک می‌کند.

راز کسب‌وکارهای موفق یک چیز است: وضوح. یعنی مخاطب آن‌ها خیلی راحت می‌فهمد  چه کارهایی انجام می‌دهند.

 وقتی واضح حرف نزنید، مشتری دور می‌زند و می‌رود؛ برای فهمیدن ادامه نمی‌دهد.

لقمه را دور سر خودتان و مشتری نچرخانید؛ نیاز نیست خودتان را باهوش و فرهیخته نشان دهید.

 ساده و در چند کلمه بگویید چطور مشکل مشتری خودتان را حل می‌کنید و نه همهٔ مردم.

همیشه به این جمله فکر کنید: «اگر نتوانستید موضوع را برای کودک ۶ ساله توضیح دهید، خودتان هم آن را درک نکردید!»

 حالا  زیاد هم سخت نگیریم! ۶ ساله نه، ولی سعی کنید موضوع را به دانش‌آموز کلاس پنجم توضیح دهید

متن کامل:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد